FAQ

Har du spørgsmål? Nedenunder finder du svar på ofte stillede spørgsmål. Hvis du ikke finder svaret her, er du naturligvis velkommen til at kontakte os.

Bliv kunde hos nautec

Hvem kan blive kunde hos Nautec?

Alle som har et CVR nr og er i bådbranchen kan blive kunde hos Nautec.

Hvad gør jeg får at blive kunde hos nautec?

Det er nemt at blive kunde hos nautec vi behøver bare følgende informationer:

Virksomhedsnavn

Mail dette til info@nautec.dk så tager vi hånd om det og får oprettet dig så hurtigt som muligt.

Jeg har en virksomhed i Sverige/Norge, Kan jeg blive kunde hos jer?

Du kan sagtens blive kunde hos Nautec hvis du har en virksomhed i Sverige eller Norge. Men der skal du tage ind på Nautec.se eller Nautec.no.

Privat Person

Jeg har ikke en virksomhed men vil gerne købe jeres produkter, hvordan gør jeg?

Vi har mange forhandlere i hele Danmark som du kan finde på https://www.nautec.dk/find/. Du kan finde mange af vores produkter hos dem.

Jeg har set et produkt på hjemmesiden men som ikke er hos min nærmeste forhandler. Hvad gør jeg?

Tal med din nautec forhandler hvilket produkt du ønsker så kan han bestille det hjem direkte til dig.

Bestilling & Levering

Jeg er kunde. Hvordan bestiller jeg varer?

Når du er registret som kunde får du også et login til nautec.dk. Når du er logget ind kan du se alle varer samt dine nettopriser. Læg varene i kurven og send bestillingen.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi har næsten alle varer på lager, hvilket indebærer at vi i de fleste tilfælde kan sende varene til hverdagen efter bestillingen.

Hvor ser jeg lagerstatus på varen?

Når du er logget ind kan du se hvor mange vi har på lager af den enkelte varer. Er en vare mod forventning ikke være på lager kan du se hvornår vi forventer at få den leveret igen.

Retur og Reklamation

Kan jeg returnere en vare?

Ja vi tager varer retur.

Hvad koster det at returnere en vare?

Du står selv for fragten hvis du vælger at returnere en vare. Ved modtagelse af en retur vare som overskrider at den er sendt for mere end 1 måned siden bliver 10% af varens værdi fratrukket per påbegyndt måned.

Kan alle vare returneres?

Nej. Vi tager kun vare retur som er i original emballage og som ikke har nogle synlige skader. Varens værdi skal overskride 250.- dkk (Vi skal kunne sælge varen som ny igen).

Hvad gør jeg hvis der er et skadet produkt eller fejl ved levering?

Ved fejlforsendelse eller et skadet produkt skal du reklamere det. Du gør det ved at udfylde formularen som du finder når du logger ind i oversigten. Hvis du reklamerer et produkt står Nautec for fragtomkostningen.

Login
Bruger / e-post:
Password
Glemt password